De Verandering van de levensstijl kan Type 2 uitstellen Diabetes

Een recente studie die in het dagboek wordt gepubliceerd Lancet toont aan dat de regelmatige oefening, het evenwichtige dieet en een gezonde levensstijl het risico van kunnen verminderen type 2 diabetes. De studie benadrukt de rol van een goede levensstijl om de kans van type 2 langs te verminderen diabetes 3 tot 6 jaar in de verdenkende patiënten.

Onderzoekers bij Het Onderzoekscentrum van de preventie Bij de Universitaire School Yale van Geneeskunde vind dat minder alcohol, gematigde oefening en evenwichtig dieet kan het risico van verminderen type 2 diabetes door bijna 43%. Men kan toevoegen dat type 2 diabetes is nauw verbonden met zwaarlijvigheid en andere verwante problemen.

Om te besluiten, een andere studie in a Chinese Universiteit steunt de zelfde reden.

Bron: Druk TV

Filed onder Diabetes, NIDDM | Markeringen: , , , |

Verlaat een Antwoord



Gelieve te gaan de hieronder getoonde code in (om te verifiëren dat u) menselijk bent alvorens u klikt Leg Commentaar voor.