Het Programma van de Preventie van de diabetes aan Volwassenen met pre-Diabetes kon Begin van Diabetes verminderen
Het verstrekken van een programma van de diabetespreventie aan volwassenen met pre-diabetes op leeftijd 50 kon het begin van diabetes voor oudere volwassenen, volgens een nieuw onderzoek beduidend verminderen.
De studie concentreert zich op die individuen met prediabetes die het hoogste risico hebben om diabetes te ontwikkelen.
De onderzoekers vonden dat het dragen van een aandeel kosten van inspanningen om Amerikanen met prediabetes te helpen hun levensstijlen veranderen privé verzekeringsmaatschappijen en Gezondheidszorg voor bejaarden zou redden meer dan zij uiteindelijk zouden betalen om personen te behandelen die diabetes zonder preventieve behandeling zullen ontwikkelen.
De studie, mede gecreëerd door Hoerger en RTI onderzoeker Katherine Hicks en gepubliceerd in de kwestie van Juni van de Zorg van de dagboekDiabetes, vond dat het verstrekken van levensstijlacties die gewichtsverlies en oefening voor 50 éénjarigenpersonen met prediabetes aanmoedigen het begin van nieuwe gevallen van diabetes in deze groep door 37 procentpunten op leeftijd 65 kon verminderen.
De studie werd uitgevoerd door onderzoekers bij RTI, de Universitaire School van Indiana van Geneeskunde, Centra voor de Controle van de Ziekte en Preventie en de Universiteit van het Systeem van de Gezondheid van Michigan.
Filed onder Diabetes
































