Κακάο υγιές για τους διαβητικούς & τους ασθενείς καρδιών
Σύμφωνα με τους γιατρούς της καρδιολογίας, του pulmonology και της αγγειακής ιατρικής Πανεπιστημιακό νοσοκομείο Άαχεν και Τεχνικό πανεπιστημιακό Άαχεν, στο Άαχεν, Γερμανία, Κακάο μπορέστε να βοηθήσετε τη λειτουργία σκαφών αίματος καλύτερα.
Flavanols, μια φυσική ένωση εγκαταστάσεων είναι αρμόδια για τα υγιεινά οφέλη του κακάου. Βρίσκεται επίσης στο τσάι, το κόκκινο κρασί και ορισμένα φρούτα και λαχανικά.
Η διαφορετική μελέτη πραγματοποιήθηκε κοντά Ο Δρ Kelm, και οι συνάδελφοί του που βλέπουνε εάν το υψηλό flavanol κακάο βελτιώνεται καρδιαγγειακός υγεία ή όχι.
Η μελέτη ήταν να εξεταστεί η αποτελεσματικότητα του κακάου στο μακροπρόθεσμο. σε 41 σταθερούς ασθενείς με τον τύπο 2 διαβήτης, δόθηκε το υψηλό flavanol κακάο σε σύγκριση με το χαμηλό flavanol κακάο. Οι ασθενείς ορίστηκαν πίνουν το κακάο με είτε 321 mg flavanols ανά την εξυπηρέτηση είτε μόνο 25 mg flavanols ανά να εξυπηρετήσουν τρεις φορές καθημερινά για 30 ημέρες
Η λειτουργία σκαφών αίματος εξετάστηκε την πρώτη ημέρα προτού να καταναλώσουν οι ασθενείς οποιοδήποτε κακάο και πάλι δύο ώρες μετά από να πιουν το ποτό. Η δοκιμή επαναλήφθηκε πριν και μετά από την κατανάλωση κακάου τη 8η ημέρα και τη 30ή ημέρα.
Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι ασθενείς με τον τύπο 2 διαβήτης είχαν εξασθενίσει σοβαρά FMD (μεσολαβημένη ροή διαστολή) απάντηση στην αρχή της μελέτης. FMD αξιολογεί τη δυνατότητα των αρτηριών που επεκτείνονται σε απάντηση σε μια αύξηση στην απαίτηση για το αίμα, το οξυγόνο και τις θρεπτικές ουσίες. FMD η δοκιμή περιλαμβάνει τη μέτρηση της διαμέτρου βραχιόνιος αρτηρία στον ανώτερο βραχίονα που χρησιμοποιεί τον υπέρηχο, έπειτα που διογκώνει μια μανσέτα πίεσης αίματος στο αντιβράχιο για αρκετά πρακτικά.
Προτού να καταναλώσουν οι ασθενείς οποιοδήποτε κακάο, το ποσοστό επέκτασης βραχιόνιου αρτηρίας ήταν μόνο 3.3%, ενώ μετά από να πιει το κακάο υψηλός-flavanol, FMD η απάντηση ήταν 4.8%. Μετά από 8 ημέρες η απάντηση FMD αυξήθηκε σε 4.1% στη βασική γραμμή ενώ μετά από την κατάποση κακάου FMD αυξήσεις απάντησης σε 5.7%. Τη 30ή ημέρα FMD απάντηση που βελτιώνεται σε 4.3% στη βασική γραμμή και 5.8% μετά από την κατάποση κακάου.
Εκτιμώντας ότι οι ασθενείς που κατανάλωσαν το χαμηλό flavanol κακάο, δεν παρουσιάζουν καμία σημαντική αλλαγή.
Ο Δρ Kelm λέει ότι αυτό είναι επειδή flavanols κακάου βελτιώνονται FMD η απάντηση με την αύξηση της παραγωγής του νιτρικού οξειδίου, η χημική ουσία στέλνει το σήμα που λέει στις αρτηρίες για να χαλαρώσει και να διευρύνει σε απάντηση στην αυξανόμενη ροή αίματος. Η χαλάρωση των αρτηριών βγάζει την πίεση από τα σκάφη καρδιών και αίματος.
Αν και Ο Δρ Kelm cautioned that the conclusion of this study is not that, high flavanol cocoa used in this study is sold in the supermarket and the people with Diabetes should guzzle cocoa so as to cure diabetes. Rather “Physicians should be increasingly looking to lifestyle changes and new approaches to help in addressing the cardiovascular risks associated with diabetes.” says Dr Kelm.
Thus concluding that the dietary flavanols might have an important impact as a part of a healthy diet in the prevention of cardiovascular complications in diabetic patients.
Source: Science Daily
Filed under Diabetes, Diabetes Drug, Heart | Tags: brachial artery, cardiovascular, cardiovascular disease, Cocoa, Diabetes, Dr Kelm, Flavanols, FMD (Flow mediated dilation), Technical University Aachen, type 2 diabetes |
































